مامور

سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : fatemeh

مامور

 

مامور کنترل مواد مخدر به یک دامداری در ایالت تکزاس آمریکا میرود و

 

به صاحب سالخورده آن میگوید

 

باید دامداری ات را برای جلوگیری از کشت مواد مخدر بازدید کنم

 

دامدار با اشاره به بخشی از مرتع می گوید باشه ولی اونجا نرو .

 

مامور فریاد میزنه:آقا من از طرف دولت فدرال اختیار دارم

 

بعد هم دستش را میبرد و از جیبش نشان خود را بیرون می کشد و

 

با افتخار نشان دامدار می دهد

 

و اضافه می کند اینو میبینی این نشان به این معناست که

 

من اجازه دارم هر جا که میخواهم بروم!

 

هر منطقه ایی حالیت شد؟؟

 

دامدار محترمانه سری تکان میدهد

 

پوزش می خواهد و دنبال کارش میرود

 

کمی بعد دامدار پیر صدای فریادهای بلند میشنود و

 

میبیند که مامور از ترس گاو بزرگ

 

که هر لحظه به او نزدیکتر میشود،دوان دوان فرار می کند به نظر میرسد که مامور راه فراری ندارد

 

و قبل از اینکه به منطقه ای امن برسد گرفتار شاخ گاو خواهد شد

 

دامدار لوازمش را پرت میکند،با سرعت خود را به نرده میرساندو از ته دل فریاد می کشد:

 

نشان نشانت را نشانش بده!!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.