حضرت علی(ع)

پنج شنبه 19 دی 1392
ن : fatemeh

حضرت علی(ع)

۱) ای فرزند آدم تا سلطنت من باقی است از هیچ صاحب قدرتی نترس که سلطنت من همیشگی است .

2) تا خزانه من پر است در غم روزی مباش و بدان که گنجینه من هرگز خالی نمی شود .

3) قسم به حق من برتو ، که من دوست توأم تو نیز دوست من باش .

4) به کسی جز من دل مبند زیرا منم که به تو نزدیکم و خواسته های تورا برآورده می کنم

5) همه چیز را برای تو و تو را برای عبادت آفریدم .

6) تو را از خاک آفریدم خسته نشدم چگونه روزی رساندن به تو مرا خسته می کند ؟

7) برای خاطر خود برمن خشم می گیری ؟ آیا می شود بخاطر من برنفست خشمگین شوی ؟

8) برای من است برتو واجباتی و برای تو است برمن معایشی . تو تخلف می کنی . ولی درکار من تخلف راه ندارد .

9) من که امروز عبادت فردا را از تو نمی خواهم . تو نیز روزی فردا را امروز از من مخواه .

10) آنکه تو را می خواهد برای خودش است ولی من تورا برای خودم می خواهم پس از من فرار نکن .

11) همچنان چه در حضور شهریاران می ایستی ، در عبادت من نیز بایست . اگر تو مرا نمی بینی من تو را می بینم .

12) اگر به قسمت راضی باشی آسوده ای و اگر راضی نشدی سرگردان میدوی و جز به آنچه قسمت توست نمی رسی در نتیجه در نزد من هم مذموم هستی .

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.